UŞAK SİVASLI İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2016 Şubat Dönemi İlk Atama Sonucu İlimize Yetiştirilmek Üzere Atanan Aday Öğretmenlerin Görevlendirildiği Eğitim Kurumları Listesi ve Başvuru İşlemleri

2016 Şubat Dönemi İlk Atama Sonucu İlimize Yetiştirilmek Üzere Atanan Aday Öğretmenlerin Görevlendirildiği Eğitim Kurumları Listesi ve Başvuru İşlemleri

 

 2016 Şubat dönemi ilk atama sonucu ilimize yetiştirilmek üzere atanan aday öğretmenlerin görevlendirileceği okul/kurum ve  danışman öğretmenleri Valilik Makamının Onayı ile belirlenmiştir. 

Bu doğrultuda görevlendirilen aday öğretmenler aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Uşak Merkeze atanalar İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, ilçelere atananlar ilgili İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine 26Şubat 2016 tarihinden itibaren evraklarını şahsen teslim edeceklerdir.

Göreve başlama işlemleri kararnameler okula ulaştıktan sonra yapılacaktır. 

 

2016-Şubat İlk Atama Göreve Başlama Başvurusunda İstenilecek Belgeler

1) Diploma veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi, varsa Pedagojik Formasyon fotokopisi, asıllarıyla birlikte

2) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),

3) Mal bildirimi indirmek için tıklayınız (Yada ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

4) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,

5) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

6) Sabıka Kaydı,

7) Askerlik durum bildirimi,

8) Kimlik Fotokopisi

9) Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b     muvafakat belgesi) ve hizmet cetveli  

 

 

 

 

DANIŞMAN ÖĞRETMEN LİSTESİ İÇİN TIKLAYINIZ........

Atatürk Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi No 20 Kat 2 Sivaslı/UŞAK - 0 276 618 10 07

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.